Loading...
Vergaderen2018-06-25T17:03:04+00:00

Vergaderen in Bunnik?

`t Wapen van Bunnik biedt de mogelijkheid tot vergaderingen van 2 – 30 personen. Naast onze vergaderruimten kunt u uiteraard ook gebruik maken van onze perfect verzorgde lunches en diners. Wij beschikken over twee vergaderzalen voorzien van airco, zonsverduistering, beamerscherm, smartscreen, en flip-over

Voor grotere gezelschappen ( tot. 250 pers. ) kunt u gebruik maken van onze andere locatie in Bunnik Locatie 78.

Wij hanteren uitsluitend arrangementen en desgewenst kunnen wij een passend bedrijfsarrangement aanbieden.

Kosten

De Raadhuiskamer: prijs per dagdeel vanaf € 50,-
De Krommerijnzaal: prijs per dagdeel vanaf € 100,-

Vergaderarrangementen

Deze arrangementen zijn zonder de zaalhuur, gebruik van flip-over, filmscherm etc. Het aantal opgegeven personen dat 4 dagen van te voren bij ons bekend is, geldt als minimaal aantal voor de eindfactuur. Op alle reserveringen zijn de uniforme voorwaarden van toepassing.

Annuleringsvoorwaarden

  • Tot 4 weken voor aankomst kunt u kosteloos annuleren
  • Binnen 4 weken voor de activiteitsdatum, berekenen wij u 100% van de zaalhuur
  • Binnen 1 week voor de activiteitsdatum, berekenen wij u 60% van de reserveringswaarde, welke minimaal dezaalhuur zal bedragen
  • Bij een annulering op de dag zelf of bij no-show berekenen wij u 100% van de reserveringswaarde

U kunt het definitieve aantal personen tot twee dagen voor aanvang van het evenement aan ons doorgeven, mits dit niet meer afwijkt dan 10% van het oorspronkelijk gereserveerde aantal personen. Een wijziging van meer dan 10% kunt u doorgeven tot uiterlijk 1 week voor aankomst. Wij berekenen u dit opgegeven aantal voor het arrangement. Bij meer personen berekenen wij het arrangement voor het aantal aanwezige gasten.

Vergaderarrangementen

Vergaderarrangement 1

  • Onbeperkt koffie/thee en koekjes
  • Frisdranken carrousel
  • Tafelwaters

€ 12,50 p.p.( 1 dagdeel)

Vergaderarrangement 1+

  • Onbeperkt koffie/thee en koekjes
  • Frisdranken carrousel
  • Tafelwaters
  • Een “haastige lunch” bestaande uit:
  • 1 kop soep
  • 2 rijkelijk belegde broodjes
  • 1 broodje met kroket
  • Karnemelk, melk en jus d’orange

€ 26,50 p.p. ( 1 dagdeel)

Vergaderarrangement 2

Gedurende een vergadering van bijv. 09.00 tot 17.00 uur

  • Onbeperkt koffie/thee en koekjes
  • Frisdrank carrousel
  • Tafelwaters

Een “haastige lunch” bestaande uit:

  • 1 kop soep
  • 2 rijkelijk belegde broodjes
  • 1 broodje met kroket
  • Karnemelk, melk en jus d’orange

€ 32,50 p.p. (2 dagdelen)

Vergaderarrangement 3

Gedurende een vergadering van bijv. 09.00 tot 17.00 uur

  • Onbeperkt koffie/thee en koekjes
  • Frisdrank carrousel

Een “haastige lunch” bestaande uit:

  • 1 kop soep
  • 2 rijkelijk belegde broodjes
  • 1 broodje met kroket
  • Karnemelk, melk en jus d’orange
  • Een borreluurtje aan onze bar vergezeld met een warm/koud bittergarnituur

€ 45,00 p.p. (2 dagdelen)

Vergaderarrangement 4

Gedurende een vergadering van bijv. 09.00 tot 17.00 uur of langer.

  • Onbeperkt koffie/thee en koekjes
  • Frisdrank carrousel
  • Tafelwaters

Een “haastige lunch” bestaande uit:

  • 1 kop soep
  • 2 rijkelijk belegde broodjes
  • 1 broodje met kroket
  • Karnemelk, melk en jus d’orange
  • Een borreluurtje aan onze bar, vergezeld met 2 amuses p.p.
  • een door de chef-kok samengesteld 3-gangen diner

€ 72,50 p.p. (2 dagdelen)

Deze arrangementen zijn zonder de zaalhuur, gebruik van flip-over, filmscherm etc. Het aantal opgegeven personen dat 4 dagen van te voren bij ons bekend is, geldt als minimaal aantal voor de eindfactuur. Op alle reserveringen zijn de uniforme voorwaarden van toepassing.

Annuleringsvoorwaarden

  • Tot 4 weken voor aankomst kunt u kosteloos annuleren
  • Binnen 4 weken voor de activiteitsdatum, berekenen wij u 100% van de zaalhuur
  • Binnen 1 week voor de activiteitsdatum, berekenen wij u 60% van de reserveringswaarde, welke minimaal dezaalhuur zal bedragen
  • Bij een annulering op de dag zelf of bij no-show berekenen wij u 100% van de reserveringswaarde

U kunt het definitieve aantal personen tot twee dagen voor aanvang van het evenement aan ons doorgeven, mits dit niet meer afwijkt dan 10% van het oorspronkelijk gereserveerde aantal personen. Een wijziging van meer dan 10% kunt u doorgeven tot uiterlijk 1 week voor aankomst. Wij berekenen u dit opgegeven aantal voor het arrangement. Bij meer personen berekenen wij het arrangement voor het aantal aanwezige gasten.